قالب وردپرس برای ظاهر و نمایش یک وب سایت وردپرس است. قالب های وردپرس دارای طراحی ، چیدمان و ویژگی های متفاوت و منحصر به فرد خود هستند. یک کاربر می بایست قالب وردپرس سایت خود را متناسب با سلیقه و موضوع وب سایت خود انتخاب می کند.

 

قالب وردپرس

 

قالب وردپرس

قالب های وردپرس به دو دسته رایگاه و پریمیوم تقسیم می شوند. قالب های رایگان دارای از ظاهر ساده و امکانات کمی برخوردار می باشند. اما قالب های پریمیوم بسیار زیبا هستند و از امکانات فراوانی بهره می برند.

در دنیای اینترنت سایت های بسیاری اقدام به قالب های ودرپرس پریمیوم کرده اند که یکی از معروف ترین آنها در سطح جهانی تم فارست است.

اما در ایران متاسفانه به دلیلی تحریم ها امکان استفاده از خدمات سایت تم فارست وجود ندارد به همین دلیل سایت هایی به صورت اختصاصی اقدام به قالب های پریمیوم کرده اند.

 یکی از معتبرترین سایت های ایرانی در زمینه قالب وردپرس سایت میهن اسکریپت است. کلیه قالب های ارائه شده در ان سایت به صورت کاملا اورجینال بوده که توسط تیم میهن اسکریپت راستچین و فارسی سازی شده اند.

تیم پشتیبانی میهن اسکریپت با پشتیبانی واقعی و به موقع این وب سایت را از دیگر ئب سایت های قالب وردپرس متمایز ساخته است.

 


قالب وردپرس قالب ,سایت ,وردپرس ,پریمیوم ,اسکریپت ,میهن ,قالب وردپرس , قالب ,میهن اسکریپت ,پریمیوم کرده ,وردپرس قالب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا blas بوتیک شعر و ترانه اینجا همه چی هست خرید اینترنتی mars Aaliyahtitwas2 cant مجله پلاس digitalmarketers